Regulamin

Niniejszy regulamin precyzuje wytyczne dotyczące działalności Zdrowie Odnowa Gabinety Lekarskie.


Podmiot ten oferuje usługi komercyjne i nie oferuje świadczeń refundowanych przez NFZ.

 

Dane firmy:

Zdrowie Odnowa sp. z o. o.,

os. Zygmunta III Wazy 9/6, 62-020 Swarzędz

NIP 777 33 80 333

Spotkania i konsultacje mają miejsce stacjonarnie w

Zdrowie Odnowa Gabinety Lekarskie, ul. Katowicka 29/102 w Poznaniu (61-131)
, a także online lub telefonicznie w wyznaczonych sytuacjach i wizytach.

 

Zdrowie Odnowa to zespół Poradni świadczących usługi Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej.

Prosimy o zabranie ze sobą:

Dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości,

• Dokumentacji medycznej, w tym płyt CD,

• Wykazu przyjmowanych leków.

Terminy wizyt można rezerwować poprzez platformę Znany Lekarz, telefonicznie (797 292 877) lub e-mailem rejestracja@zdrowieodnowa.com.pl. Aktualne terminy sprawdzić można na stronie zdrowieodnowa.com.pl.

Dzień przed wizytą Pacjenci otrzymują wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie z numeru telefonu +48690056295, który służy wyłącznie do komunikacji tekstowej, bez możliwości połączeń. Brak otrzymania przypomnienia o wizycie lub wiadomości z prośbą o potwierdzenie NIE JEST jednoznaczne z odwołaniem wizyty przez Gabinet. Jeżeli wizyta nie została jednoznacznie odwołana przez Gabinet, pozostaje w mocy.

Podczas pierwszej wizyty, Pacjenci proszeni są o wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Jako placówka medyczna jesteśmy zobowiązani do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. W związku z tym, pracownik rejestracji musi potwierdzić tożsamość Pacjenta podczas rejestracji. W tym celu wymagane jest przedstawienie dokumentu tożsamości z fotografią, takiego jak dowód osobisty, paszport lub karta pobytu. Specjalista ma prawo odmówić przyjęcia Pacjent, którego tożsamość nie została wcześniej potwierdzona.

Podstawa prawna: art. 24 i 25 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z 6. listopada 2008 r.

Priorytetem dla nas jest jak największa dostępność naszych usług. W przypadku nieprzewidywalnych okoliczności uniemożliwiających udział w spotkaniu, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o odwołaniu wizyty. To pozwoli innym Pacjentom skorzystać z usług.

Odwołania wizyt u Psychologów (mgr Paczkowska, mgr Dziekan, mgr Biedrzycka)

  • Bez kosztów – na więcej niż 24 godziny przed wizytą.
  • 100% opłaty za wizytę – na mniej niż 24 godziny przed wizytą. Płatność w ciągu 24 godzin od daty wizyty.

Odwołania wizyt u pozostałych Specjalistów

  • Bez kosztów – na więcej niż 24 godziny przed wizytą.
  • Przedpłata za kolejną wizytę – na mniej niż 24 godziny przed wizytą.

Pacjent, który nie stawił się na wizycie, zobowiązany jest do uregulowania opłaty za tę wizytę.

  1. Zdrowie Odnowa w określonych przypadkach informuje o konieczności uiszczenia przedpłaty za umówioną konsultację. Przypadki te obejmują:
    • nieobecność Pacjenta na poprzedniej wizycie,
    • odwołanie wizyty na mniej niż 24 godziny przed wizytą,
    • konsultacje online oraz telefoniczne.
  2. Pacjent zostanie poinformowany o konieczności dokonania przedpłaty poprzez SMS i/lub e-mail.
  3. Przedpłatę można uregulować poprzez płatność online przez otrzymany link do płatności lub przelewem na konto:
    Zdrowie Odnowa sp. z o. o.
    ING nr konta: 39 1050 1520 1000 0090 8139 7466
    Prosimy wpisać IMIĘ I NAZWISKO pacjenta/pacjentki + datę spotkania w tytule.
  4. Przedpłatę (zaliczkę) należy uiścić niezwłocznie po rezerwacji wizyty.
  5. W przypadku tradycyjnego przelewu, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: rejestracja@zdrowieodnowa.com.pl niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji wizyty.
  6. Przy przedpłacie poprzez link od Zdrowie Odnowa, nie trzeba wysyłać potwierdzeń płatności. 
  7. W przypadku braku płatności na mniej niż 24 godziny przed wizytą, konsultacja zostanie anulowana.
  8. Pracownik poradni wystawia paragon na kwotę wpłaconej przedpłaty, przechowywany w poradni do spotkania. Po usłudze, paragon jest przekazywany Pacjentowi.
  9. Dokonanie płatności w formie przedpłaty jest równoznaczne z  potwierdzeniem rezerwacji.
  10. W przypadku zmiany terminu wizyty na więcej niż 24 godziny przed wizytą, przedpłata przechodzi na poczet płatności za kolejną wizytę. Możliwe jest jednokrotne przełożenie wizyty w takiej formule.
  11. W przypadku zmiany terminu na mniej niż 24 godziny przed wizytą, przedpłata jest bezzwrotna a za kolejną wizytę należy uiścić nową płatność w formie przedpłaty.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Zawsze aktualny kalendarz można znaleźć na profilach naszych Specjalistów.

Adres

ul. Katowicka 29/102

Napisz

rejestracja@zdrowieodnowa.com.pl